Найвідоміші вислови Стіва Джобса
"У мене не було своєї кімнати, я спав на підлозі у друзів, здавав пляшки з-під коли за 5 центів, щоб купити їжу, і щонеділі йшов 7 миль пішки, щоб раз на тиждень добре повечеряти в храмі кришнаїтів. Це було чудово!" (з виступу перед випускниками Стенфорда, 2005 рік)
"Головною причиною, чому люди будуть купувати собі додому комп'ютер, стане можливість бути пов'язаними з національною комунікаційної мережею. Ми зараз на самому початку цього етапу, але це буде справжній прорив. Приблизно такий, як поява телефону" (Playboy, 1985 рік)
"Краще бути піратом, ніж служити у флоті" (Цитата в книзі Odyssey: Pepsi to Apple, 1982 рік).
"Якщо з якоїсь причини ми оступимося, зробимо кілька непоправних помилок і програємо конкуренцію IBM і Microsoft ... Тоді для всієї комп'ютерної індустрії настануть темні часи" (З книги Steve Jobs: The Journey is the Reward, 1984 рік).
"Він (комп'ютер) виконує дуже прості інструкції – візьми число, додай його до іншого числа, порівняй результат з третім, але він виконує їх зі швидкістю 1 000 000 в секунду. А на швидкості 1 000 000 в секунду результат вже здається чарами" (Playboy, 1985)
"Ви хочете все життя продавати підсолоджену воду чи хочете піти зі мною і спробувати змінити світ?" (Президенту PepsiCo Джону Скаллі, переманюючи його на пост генерального директора Apple, 1983 рік. Через два роки Скаллі доб'ється звільнення Джобса з Apple)
"Джон Скаллі зруйнував Apple, наповнивши свідомість співробітників компанії хибними цінностями. Він замінив людей з правильними принципами на людей з неправильними. І разом вони заробляли десятки мільйонів доларів, піклуючись про власну славу і благополуччя більше, ніж про Apple і, найголовніше, користувачів її продукції (виступ у Смітсонівському інституті, 1995 рік).
"Мене неначе вдарили в живіт і вибили з мене душу. Мені всього тридцять, і я хочу продовжувати створювати речі. Я знаю, що я можу створити як мінімум ще один великий комп'ютер. Але Apple не дасть мені такого шансу" (Playboy, 1987 рік)
"У мене є план, як врятувати Apple. Ідеальні продукти і ідеальна стратегія, яка підійде компанії. Але ніхто там не буде мене слухати" (Fortune, 1995 рік)
"Озираючись назад, можу сказати, що моє звільнення з Apple стало найкращою подією в моєму житті. Я позбувся багажу успішної людини і знову знайшов легкість і сумніви новачка. Це звільнило мене і ознаменувало початок мого найбільш творчого періоду" (з виступу перед випускниками Стенфорда, 2005 рік)
"Залишайтесь голодними, залишайтесь безрозсудними" (з виступу перед випускниками Стенфорда, 2005 рік)
"Проблема Microsoft в тому, що у них немає смаку. Взагалі ніякого. Вони не думають творчо. У їхніх продуктів немає культури" (1996 рік, Triumph of The Nerds)
"Я бажаю йому всього найкращого, правда. Я просто думаю, що він і Microsoft – це все дуже вузьколобо. Йому пішло б на користь, якби в молодості він спробував ЛСД або пожив з хіпі". (Про Біла Гейтса. The New York Times, 1997 рік)
"Креативність – це просто створення зв'язків між речами. Коли творчих людей питають, як вони щось зробили, вони відчувають себе трохи винуватими, тому що вони не зробили нічого насправді, а просто помітили. Це стає їм зрозуміло з часом. Вони змогли зв'язати різні шматочки свого досвіду і синтезувати щось нове. Це відбувається тому, що вони пережили й побачили більше, ніж інші, або тому, що вони більше про це думають" (Wired, 1996 рік)
"Коли ти молодий і дивишся телевізор, то думаєш, що телекомпанії змовилися і хочуть зробити людей тупими. Але потім ти дорослішаєш і приходить розуміння: люди самі цього хочуть. І ця думка лякає набагато більше. Змова – це не страшно. Ти можеш пристрелити виродків, почати революцію! Але немає ніякої змови, телекомпанії просто задовольняють попит. На жаль, це правда" (Wired, 1996 рік)
"Дуже важко створити продукт, користуючись фокус-групами. Часто люди не знають, чого хочуть, поки їм цього не покажеш" (BusinessWeek, 1998 рік)
"Ми зробили значки на екрані такими красивими, що вам захочеться їх лизнути" (Про Mac OS X. Fortune, 2000 рік)
"Деякі кросівки коштують дорожче, ніж iPod" (Пояснюючи ціну iPod $ 300. Newsweek, 2003 рік)
"Не будь злим" - це повна нісенітниця (Про корпоративне гаслі Google "Don't be evil", 2010 рік)
"Це просто працює" (На презентації iCloud, 2011 рік)
"Останні 33 роки я щоранку дивився в дзеркало і питав себе: "Якщо сьогодні буде останнім днем в моєму житті, чи буду я робити те, що запланував на сьогодні?" (Виступ перед випускниками Стенфорда, 2005 рік)
"Я не хочу бути найбагатшою людиною на кладовищі" (The Wall Street Journal, 1993)
"Проблема в тому, що я став старшим і зрозумів, що технологічні новинки не здатні дійсно змінити світ. Вибачте, але це правда. Це розуміння приходить з появою дітей. Ти народжуєшся, старієш, а потім вмираєш. І так відбувається вже дуже багато років. І ніщо це не змінить" (Wired, 1996 рік)
"Я впевнений, що найсвітліші дні й інноваційні винаходи Apple ще попереду" (Послання співробітникам Apple від 24 серпня 2011 року)
"Думка про те, що я скоро помру, – чудовий інструмент, який допоміг мені прийняти всі найважливіші рішення в житті. Думка про швидку смерть – найкращий спосіб позбутися ілюзії, що тобі є що втрачати. Ти вже ніби голенький, і немає причини не слідувати за веліннями свого серця. Смерть – це найкращий винахід життя" (Виступ перед студентами в Стенфорді, 2005 рік)
http://life.pravda.com.ua/person/2011/10/6/87072/\